Aktualności / 2016-05-19 /

Headlines Porter Novelli dla Unilever Polska


Unilever Polska nawiązał współpracę z agencją Headlines Porter Novelli, która ma wspierać firmę w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym w nagłośnieniu najlepszych praktyk, zachowań i zaangażowania w kwestie zrównoważonego życia.

Ze strony Headlines za obsługę firmy odpowiada Marta Winiarska – Senior Consultant oraz Anna Jurkiewicz-Winiarczyk - Communication Manager. Współpraca trwa od kwietnia 2016 roku.

Unilever jest jednym z wiodących światowych dostawców żywności, kosmetyków i detergentów, które dostępne są w ponad 190 krajach świata i każdego dnia trafiają do 2 miliardów konsumentów. Unilever zatrudnia 169 000 pracowników i w 2015 roku osiągnęła obrót 53,3 miliarda Euro. Ponad połowa (58%) działań firmy obejmuje rynki rozwijające się i wschodzące.

Produkty Unilever można znaleźć w domach na całym świecie, w tym takie marki jak: Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann‘S, Lipton, Wall’s, PG Tips, Ben & Jerry’s, Marmite, Magnum czy Lynx.

W ramach planu zrównoważonego życia (USLP) Unilever zobowiązuje się do:

• zniesienia wpływu rozwoju firmy na środowisko.

• pomocy ponad miliardowi osób, poprzez działania zmierzające do poprawy ich zdrowia i dobrego samopoczucia.

• poprawy warunków życia milionów ludzi do 2020 roku       

 

Więcej informacji na temat Unilever i jego marek: www.unilever.pl

Więcej informacji na temat USLP: www.unilever.com/sustainable-living/