Aktualności / 2014-12-09 /

Headlines Porter Novelli z dwoma Złotymi Spinaczami za ćwierkanie dla WOŚP


„MasterCard ćwierka dla WOŚP”, charytatywna akcja przeprowadzona na Twitterze przez Headlines Porter Novelli została nagrodzona dwiema statuetkami Złotych Spinaczy dla najlepszej kampanii PR w kategoriach Social Media oraz Finanse.

„MasterCard ćwierka dla WOŚP” to pierwsza w Polsce akcja charytatywna przeprowadzona na Twitterze - trwała zaledwie 24 godziny, jednak zdołała zaangażować  we wspólne pomaganie dla Fundacji Jurka Owsiaka aż 13053 osób. Sam mechanizm działania polegał na tym, że za każde udostępnienie wpisu opatrzonego hashtagiem #MasterCardgrazWOSP na Twitterze w dniu 22. finału firma MasterCard przekazywała 5 zł na konto Fundacji. Ćwierkanie dla WOŚP przekroczyła granice Polski angażując użytkowników Twittera spoza Polski. Rezultaty akcji wielokrotnie przekroczyły pierwotne założenia. Dzięki akcji udało się uzbierać 65 tys. 265 złotych dla Fundacji Jurka Owsiaka.

Oprócz zwycięskiego projektu, w ścisłym finale znalazła się również kampania „Made in Poland” realizowana przez Headlines Porter Novelli dla Ministerstwa Gospodarki RP w kategorii Business to business oraz NGO i Sektor Publiczny.