Aktualności / 2015-04-13 /

Jak wspierać rozwój polskich start-upów?


2 kwietnia 2015 r odbył się finał 15. edycji konkursu Global Management Challenge Poland. Zwyciężył zespół z Wrocławia, którego zadaniem było zarządzanie wirtualnym przedsiębiorstwem. Patronem zwycięzców była firma MasterCard. Czteroosobowa drużyna będzie reprezentować nasz kraj w światowym finale GMC, który odbędzie się w Pradze. Headlines Porter Novelli była odpowiedzialna za komunikację wydarzenia.

320 zespołów z całej Polski wzięło udział w tegorocznej edycji konkursu Global Management Challenge Poland, organizowanego przez Bigram. GMC to największa na świecie zaawansowana komputerowa symulacja biznesowa wykorzystująca koncepcje i zalety grywalizacji w rozwoju umiejętności oraz wiedzy uczestników. Zadaniem drużyn jest zarządzanie wirtualną firmą i konkurowanie z innymi zespołami. Uczestnikami są studenci oraz młodzi profesjonaliści, pracownicy firm, menedżerowie, jak również kadra zarządzająca. Zwycięski zespół, reprezentowany przez studentów Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, którego patronem była firma MasterCard, okazał się najlepszy z całej stawki i pojedzie do Pragi na międzynarodowy finał konkursu, który odbędzie w dniach 21 – 23 kwietnia. Jego członkowie otrzymają również zaproszenia na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego. 

Rozdanie nagród poprzedziła debata, poświęcona rozwojowi polskich start-upów, innowacyjności w Polsce oraz przedsiębiorczości. Wzięli w niej udział: Tomasz Pawłowicz (Dyrektor Działu Doradczego w polskim oddziale MasterCard Europe), Ewa Rutczyńska-Jamróz (Senior Manager w Zespole Innovation Consulting w Deloitte), Michał Kramarz (Head of  Performance Industries w Google Poland), Jakub Domeracki (Prezes Inkubatora Przedsiębiorczości Idea Banku), Dariusz Żuk (Prezes w Polska Przedsiębiorcza), Sebastian Grabowski (Dyrektor Centrum Badawczo- Rozwojowego w Orange Polska), Jarosław Sygitowicz (Founder – CMO w ZenCard) oraz Filip Stachura (CEO w Dataflows).

WIĘCEJ INFORMACJI