Aktualności / 2017-02-08 /

Srebrne Spinacze 2016 dla Headlines Porter Novelli za Program Rozwoju Eksportu


Do kolekcji nagród branżowych Headlines Porter Novelli dołączyły kolejne wyróżnienia – tym razem dwa Srebrne Spinacze za działania agencji prowadzone w ramach Programu Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK. 

W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach. Po raz pierwszy nominowanym kampaniom przyznane zostały statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym.

Headlines Porter Novelli zostało wyróżnione w dwóch kategoriach Business-to-business oraz Finanse za obsługę Programu Rozwoju Eksportu, utworzonego przez Bank Zachodni WBK wraz z partnerami merytorycznymi: Google, PwC, Bisnode, Korporacją Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych, Crido Taxand oraz KPMG. Działania agencji opierały się na trzech filarach: wsparciu organizacyjnym, koordynacji współpracy między uczestnikami Programu oraz kampanii informacyjnej w mediach.

W ramach strategicznego doradztwa komunikacyjnego, Headlines Porter Novelli było odpowiedzialne za przygotowanie i wdrożenie strategii medialnej, pozycjonowanie ekspertów Programu w mediach, prowadzenie biura prasowego oraz przygotowanie koncepcji strony www. Wsparcie organizacyjne agencji opierało się m.in. na współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych oraz Ministerstwem Gospodarki, a także z patronem medialnym Programu – dziennikiem Rzeczpospolita.

Dziękujemy za wyróżnienia oraz serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym i nominowanym.