O nas

O Headlines


Headlines to jedna z najbardziej doświadczonych firm public relations na polskim rynku. Jesteśmy częścią Porter Novelli - jednej z największych międzynarodowych sieci firm Public Relations.

Od 1996 roku w Polsce i 2006 roku w globalnej sieci stworzyliśmy profesjonalną i odpowiedzialną społecznie firmę. Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 200 kampanii skierowanych do zróżnicowanych grup interesariuszy, a nasze projekty zostały nagrodzone i wyróżnione w wielu polskich i międzynarodowych konkursach.

Nasi eksperci posiadają umiejętności wykraczające poza tworzenie strategii i egzekucję działań komunikacyjnych - są specjalistami w dziedzinach i branżach, dla których pracują. Korzystamy z unikalnych narzędzi Porter Novelli - BIG IT UP© i PNPointInsights©. Polegają one na kompleksowym i wnikliwym podejściu, opartym na rozumieniu postaw, kierunków myślenia i funkcjonowania poszczególnych grup docelowych. Jesteśmy członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations; tworzymy i wdrażamy standardy dobrych praktyk na polskim rynku. Jako firma społecznie odpowiedzialna angażujemy się również w działania Koalicji „Prezesi Wolontariusze”

Porter Novelli

Światowy lider branży public relations. Porter Novelli powstała w 1972 roku i jest częścią Omnicom Group Inc (NYSE: OMC). W 90 biurach w ponad 60 krajach, Porter Novelli zmienia opinię, przekonania i zachowania tych, którzy mają największe znaczenie dla swoich klientów. Aby uzyskać dodatkowe informacje, odwiedź www.porternovelli.com

NAGRODY

  • SREBRNY SPINACZ za projekt "Program Rozwoju Eksportu" - w kategoriach: Business-to-Business i Finanse dla Bank Zachodni WBK 
  • SABRE za projekt "Polka w ciąży" dla Adamed
  • ZŁOTY SPINACZ za projekt „MasterCard ćwierka dla WOŚP” – w kategoriach: Social Media i Finanse dla MasterCard
  • ZŁOTY SPINACZ za projekt Polka w ciąży – w kategorii najlepsza kampania edukacyjna dla Adamed
  • ZŁOTY SPINACZ za projekt „Biegnę dla Kacpra” – w kategoriach: event społeczny i najlepsza kampania mediów społecznościowych
  • ZŁOTY SPINACZ za projekt „Antykoncepcja w modzie” – w kategorii najlepsza kampania roku dla Janssen-Cilag