Projekty

Dove. Ja, Kobieta


Dla Dove kobiecość jest wartością, którą należy pielęgnować, stąd pomysł, by odnaleźć kobiety, które we wszystkim co robią, pozostają kobiece i tę wartość w sobie pielęgnują.

Naszym zadaniem było stworzenie platformy komunikacyjnej dla Dove, która zgodnie z filozofią marki będzie pokazywać jak ważne jest naturalne piękno kobiet. Celem programu było odnalezienie i przedstawienie kobiecości w Polsce oraz odpowiedź na pytanie czym jest dla Polek kobiecość i w jaki sposób postrzegają wartość bycia kobietą.

Kampanię rozpoczęliśmy dyskusją o kobiecości. W Dniu Kobiet, 8 marca, podjęto ją m.in. na antenie Telewizji Polskiej, w ogólnopolskim radiu oraz na stronie programu, www.jakobieta.pl. Jednym z najważniejszych elementów programu był Raport „Dove o Kobiecości”, zrealizowany przez Instytut Pentor. Badaniem objętych zostało 900 kobiet w różnym wieku, o różnym wykształceniu, różnej sytuacji rodzinnej.

W efekcie wyłoniliśmy 5 współczesnych typów kobiecości, które zostały określone przez socjologów mianem Twardych, Nieufnych, Spełnionych, Dam XXI Wieku i Pogodnych. Dowiedzieliśmy się, jak Polki postrzegają siebie, jakie są ich dążenia, cele, cechy osobowości, jak godzą różne sfery swojego życia. Kobiety biorące udział w projekcie udowodniły, że nie ma jednego kanonu kobiecości, ale że każda kobieta ma swój indywidualny, wypracowany sposób na swoje piękno, swój seksapil. Polki pokazały także, że każdy z tych kanonów jest niepowtarzalny, a przez to piękny.

Galeria