Projekty

MasterCard ćwierka dla WOŚP - najlepsza kampania w kategorii Finanse w konkursie Złote Spinacze


„MasterCard ćwierka dla WOŚP” to pierwsza w Polsce akcja charytatywna przeprowadzona na Twitterze.

Naszym zadaniem było pokazanie zaangażowania MasterCard, który do tej pory nie był kojarzony z WOŚP. Znależliśmy innowacyjne rozwiązanie na zbieranie funduszy dla fundacji, któe było alternatywą dla tradycyjnych puszek oraz aukcji.

Projekt został nagrodzony Złotymi Spinaczami w 2014 w kategoriach Finanse i Social Media.

  • w trakcie 24 godzin wpis z #MasterCardgrazWOSP opublikowało ponad 13 tysięcy osób, łącznie opublikowano 39 000 wpisów
  • wspólne „ćwierkanie” zaowocowało uzbieraniem 65 tys. złotych dla WOŚP
  • akcja zauważona i komentowana przez media, blogerów i influencerów
  • i osiągnęła 90% pozytywnych komentarzy
  • Liderzy MasterCard zostali zaproszeni do studia TVP, a działania firmy wywołały bardzo ciepłe reakcje internautów.