Projekty

Znane Ekspertki


Zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych.

Polki są ambitne i wykształcone. W ich gronie znajduje się wiele świetnych ekspertek, których opinie i komentarze rzadko trafiają na łamy mediów. Celem kampanii jest promocja ekspertek w mediach i życiu gospodarczym. Jednym z głównych elementów kampanii jest interaktywna baza, dzięki której wydawcy programów publicystycznych, dziennikarze i organizatorzy konferencji mają bezpośredni dostęp do rozbudowywanej sukcesywnie listy 270 kobiet z różnych dziedzin nauki, administracji i gospodarki, które są przygotowane do wypowiedzi publicznych.

ZOBACZ PREZENTACJĘ

Ambasadorami kampanii są między innymi: prof. Danuta Hübner, eurodeputowana; prof. Jerzy Hausner, członek Rady Polityki Pieniężnej; prof. Bolesław Rok, Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego; Stanisław Kluza, były Minister Finansów i były przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego; Katarzyna Kacperczyk, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych oraz Paweł Graniewski, były wiceprezes Giełdy Papierów Wartościowych. Patronat nad kampanią objęły: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Giełda Papierów Wartościowych oraz Komisja Europejska.